نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یورنته به زودی جدا می شود

یورنته به زودی جدا می شود

فرناندو یورنته که پس از مراسم ازدواجش اکنون در ژاپن بسر می برد به زودی به ایتالیا باز خواهد گشت اما پیش بینی می شود که او سومین فصل حضور خود را در یووه تجربه نکند .

بر طبق اخباری که " La Stampa " منتشر کرده است مهاجم بلندقامت بیانکونری ها با توجه به اینکه تا سال 2017 قرارداد دارد و در هر فصل حدود 4 میلیون یورو هم دستمزد می گیرد و البته نمایش چندان مطلوبی هم در فصل گذشته نداشته است در لیست فروش باشگاه قرار دارد بخصوص اینکه پیشنهادی 15 میلیونی برای او وجود دارد .

تیم سویا از اسپانیا ، موناکو فرانسه ، تاتنهام و منچسر سیتی انگلیس و پورتو پرتغال از جمله تیم هایی هستند که برای جذب یورنته پیشنهاد داده اند و باشگاه در حال بررسی آن ها است .

" Corriere dello Sport " نیز اشاره کرده است که دو باشگاه تاتنهام و پورتو برای یورنته پیشنهادی مشابه و 13 میلیونی ارائه کرده اند و یوونتوس امیدوار است تا حداقل پیشنهاد باشگاه پرتغالی کمی بیشتر شود . جکسون مارتینز از پورتو به اتلتیکو رفته و این باشگاه پرتغالی در پی جذب یورنته برای پر کردن جای مهاجم کلمبیایی خود است .

با تمامی اخبار پیش بینی می شود که فرناندو یورنته به زودی تصمیمش را برای آینده بگیرد زیرا باشگاه یوونتوس هم مایل به ادامه همکاری به این شکل با او نیست .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: